עיצוב ותכנון חדרי מייקר ספייס - MAKER SPACE

חדרי המייקרים הצעירים בבית הספר משמשים כליבת הפעילות והיצירה של התוכנית. בכדי שחדרים אלה יפעלו באופן הולם ותומך ביצירת הדגמים על ידי התלמידים, עליהם להיות מאורגנים ומצוידים בצורה אפקטיבית למשימות השונות אשר יידרשו לביצוע במהלך שנה"ל.

 

קיימים דגשים בסיסיים לחדרי המייקרים, דגשים אשר חיוניים לבטיחות ויצירת סביבת עבודה מתאימה לילדים.

חלל כיתה מרווח
עבודות המייקרים דורשים מרווח עבודה לפעילויות פיזיות כגון חיתוך, גזירה הדבקה וכד'. בכדי למנוע מצב שלשבו תלמיד פוגע ו/או מפריע ליצירה בשולחן עבודה אחר יש להקפיד על מרווח עבודה סביר.
שולחנות עבודה מותאמים
בניגוד לשולחנות הכיתה הרגילים, כיתת המייקרים מחייבת שולחנות עבודה רחבים ומאסיביים אשר יוכלו לאפשר מרחב עבודה סביר והצבת חומרים וכלי עבודה באופן בטוח.
אוורור
חלק מעבודות הבנייה יוצרים אבק ואדים (צבע, אדי דבק, אדי הלחמה, ניסור וקדיחה) ומערכת אוורור יעילה מסייעת להוצאתם מהכיתה במהירות.
חשמל
מומלץ כי מערכת החשמל בכיתת המייקרים תכלול, בנוסף להגנות התקניות, גם מפסק אבטחה חירום חיצוני שבלחיצה עליו מנתק את כל מעגלי החשמל המשמשים לשקעי הכוח בחדר.
משקפי וכפפות מגן
חובת שימוש במשקפי וכפפות מגן מיוחדים לילדים קיימת בכל מצב שבו נדרשים הילדים לבצע פעילות אשר יש בה משום סכנה לשלומם (ניסור/קדיחה וכד'.)

סיוע בהקמת חדר מייקר ספייס - MAKERS SPACE

ייעוץ ועיצוב סביבות למידה טכנולוגים ממוחשבים .

מרחב בית ספרי המעוצב באופן מיטבי ונוטע גירויים חינוכיים משפיע באופן ישיר ועקיף על הישגיהם ועיצוב דמותם של התלמידים דרך חוויית למידה משמעותית ומאתגרת.

בעידן מתקדם, מתפתח ותחרותי בו על בית הספר להציג את העשייה החינוכית סביבות למידה מעוצבות מהוות פתרון שיווקי וחינוכי כאחד.

חשוב לזכור כי גם עם תקציב נמוך אפשר לעשות מהפך. צוות רובו-דיזיין שלנו מתמחה בייעוץ, תמחור והכוונה לבעלי מקצוע שונים. אנחנו מאמינים שיחד עם הצוות החינוכי וועד בית הספר ניתן להפוך גם חלום למציאות ולהוציא לפועל פרויקטים עיצוביים, שימושיים וחווייתיים המתאימים לכל תקציב.

 

צוות רובוכיף בע"מ מסייע לבתי ספר המשתתפים בתכנית בעיצוב, בניית ורכישת ציוד לחדר המיועד לשמש ככיתת המייקרים

תכנון מרחבי

ביצוע מדידת והגשת הצעה להצבת ציוד
ואמצעים בכיתה המיועדת.

רכש

המלצות על ציוד וסיוע ברכישתו - החל מכלי העבודה
וכלה באמצעי האכסון.

òéöåá çãøé îéé÷øñôééñ
WhatsApp chat